BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mai cnie kita CLICK......

Friday 5 August 2011

Bosannyer kejer malam...

Actually skang tgh kjer malam.Shhh.....curik pakai computer hospital(kak maz jgn marah).bowink lah.xtau nak wat apa.Apa kata aku bgtau routine aku semasa tgh kjer malam drpada aku menyiput kat kerusi empuk ni..

8.45pm: aku masuk kjer.

9pm:ambik report(sambil menyandar kat dinding)
10pm:wat observation.time ni hampir smua ptn dh tido.aku kjut jer.
11pm:tulis report n chart observation.
12mn:wat round bawak lmpu suluh.hehehe..mcm pencurik masuk blik ptn.
1am:dah mula xtau nak wat apa.
2am:pn sarjit(our night manager) wat round.jgn mata kowang merah nanti dituduh tido.aku pernah kantoi dgn dia jadi superman kat dlm bilik yg kosong.hahaha..
3am:cubaan untuk menyiput kat krusi.
4am:start dh nak wat bsing kat blik ptn.bagi nebulizer kat budak2
.
5am:start wat observation n start wat ubat.cepat start,cepat habis.
6am:jadi dracula ambik darah ptn n tutp report.
7am:pass over report n aku pun balik.


macamtulah cerita aku bila masuk keje malam.itulah my routine.kdg2 wat ketupat a.k.a mengumpat.hahahaha..kalau kowang tanye pasal bnda2 mankutkn,of coz ada banyak cerita.tp xplulah nak takutkan kowang.so have fun!!!



No comments:

Post a Comment