BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mai cnie kita CLICK......

Wednesday 3 August 2011

Saya budak baru belajar..

Assalamuaalaikum......

saya ni masih lagi baru dalam bidang blogger.masih banyak lg yg perlu dipelajari dr blogger2 lain.hari2 dok blogwalking,usha blog org lain,usha mcmmna diorang wat blog n mcm2.thanks to u all.tp agaknye aku ni slow kot,so ckit2 lah.dlam blog aku ni xdelah special sgt.aku banyak menceritakan ttg fesyen lg2 bagi kaum muslimah.dalam blog ni aku ada selitkan blogshop untuk kowang yg suka dgn shawl n tudung2.saya masih lagi baru,so harap u all boleh bg tunjuk ajar.saya tgk ada banyak application untuk blog,terlalu banyak,sampai saya pening nak plih mana n almost confuse,tp yelahkan budak baru nak enapak.xapa.skit nanti saya pandailah..so kowang kalau nak usha dtglah cnie.

pssst:nanti ada stock tudung baru.......

No comments:

Post a Comment