BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mai cnie kita CLICK......

Sunday 14 August 2011

Raya nak dekat...


assalamualaikum...sedar xsedar lg 2minggu nak raya.lg bermakna sbb aku dpt cuti raya tahun ni.seminggu lagi.anyway apa preparation u all nak sambut raya nie...apa yg aku dah prepare..mmmm...4 ur info baju2 raya aku suma dh siap anta tempah since awal tahun lg,ini untuk elakkan baju raya xsempat siap.alahai..cedihnyer...pejam celik dah ada 4helai..plan nak 2 helai jer..X boleh tahan..hehehe..smua nak bergaya glamor gtue..selain dari tu semalam aku pglah midvalley sbb kalau nak raya xsah kalau xbeli jeans,baju n kasut baru..so pg usha kat sana.best jugaklah..lama gyle xpg sana.org xberapa ramai so sng nak bergerak.xperlu berebut..pergh mmg syurga shopping.aku ni xdelah pergi pavillion ke apa.xmampu.apa yg kita beli mesti ikut kemampuan kita.tp kalau ada lebih kdg2 terlebih juga..huhu..biasalah prmpuan..mana boleh tgk jer...pas dh habis shopping sumer,kitorang balik kg kat MUOR johor..sebut betul2..MUOR..otw tu singgah serkam melaka beli kuih raya.mmg murah 60bijik dalam rm13-rm20 krepek n  kekacang dalam rm8-rm10 plastik besau...mak aku pun borong 10 jenis kuih..mak ai...tp untuk sedekah kat atuk n nenek.pas dh siap beli kuih,sampailah di muor n wat preparation nak berbuka.kat sana kalau berbuka mmg best..lauk dari ujung ke uung umah.semua sepupu sepapat aku ada..meriah tul.then main mercon..OOOppps...pak polisi mintak maap yer...tdah habis makan sume g balik tangkak umah nenek plak.sahur kat sana dan hrnie balik KL balik..alahai penat jugak tp besh....jom layan pic aku smasa shopping..

layan adik punyer headphone otw balik kg.


lighting best kat MNG



mcm biasa fitting room..

sama x mcm patung huhuhu..

                                               

1 comment:

  1. heloo ..

    Awk boleh add my blog ...
    http://wangpos-jutawan.blogspot.com/

    saya dah add blog awk....

    ReplyDelete