BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Mai cnie kita CLICK......

Sunday 21 August 2011

HARI RAYA MENJELANG TIBA

waa!!!! lamanyer x update post..im so sorry coz im too bz dgn my job.so now saya akan memulakan cerita saya.actually last friday my aunty came from mlaka untuk shopping baju raya.so kemana kami menuju???SUNWAY PIRAMID.mcm2 ragam manusia kat sana.pening kpala aku.terlalu byk brg yg berkenan di mata tp xboleh nak grab sume.pokailah saya.hehehehe...actually aku ada berkenan satu kasut kat vincci,dr hrtue dh usha,so terlanjur ke piramid aku pun grab lah apa lg.lepas gian.hehehe..pastu adik aku yg gylekan justin bieber cbuk nak cari dia punyer full cap NY.ada satu piramid cari akhirnyer jumpa.dgn kerenah2 adik sedara aku.tp apa yg penting kitorang mmg enjoy gyle.bygkn dr kul 10am till 3pm.penat gak kaki aku nie berjalan.balik umah sekadar berbuka,malam tu ktorg sambung ke jalan tar.pepaham jelah jalan tar bila dh nak raya ni.org mcm hapa.makin malam,makin ramai.aku dh xsggup nak harungi org2 tu smua.mcm2 bau ada.xboleh nk bernafas.tp besh sbb dpt tgk suasana nak raya.akhirnyer kul 12 ktorg balik,ingat nak singgah uptown damansara,xde parking lansung.last2 balik tito lg besh.huhuhu..mmg besh..

kusyuk tgk ibu try kasut




sepupu aku yg xberhenti brckp


me n my sis





my lil bro with his full cap

my raya shoes

No comments:

Post a Comment